Powered By Blogger

onsdag den 20. august 2014

Onsdag d. 20 august

I går blev jeg indskrevet på Clark High School som junior. Fordi jeg er på udveksling vil de ikke lade mig dimittere, så i stedet for vil jeg få et diplom der siger, at jeg har gået på skolen og har bestået.
Det er en stor skole, med ca 2800 elever.


Skolen består af fire bygninger, der danner en firkant, og inde i midten af firkanten er der et lille udendørs område hvor man spiser frokost eller laver skolearbejde.

For et par dage siden blev Barb og jeg inviteret til en YFU-komsammen. Der kom kun et par familier ud over os, og jeg mødte en pige fra Oslo, som jeg kom rigtig godt ud af det med.
Ham der holdte det bor i et hus lige ud til en stor å. Vandet var dejlig varmt, ferskvand, og så blev det hurtigt meget dybt.


Hans navn var Ben Baker, og jeg brugte ca 15 min på at lære ham en smule dansk, hvorefter han introducerede mig for vanilje is med cola.... Det var godt nok specielt.. Er ikke helt sikker på om jeg kan lide det eller ikke..
Vi var også i biffen, hvor vi så en film der hedder Lucy. Jeg synes egentlig den er ret god. Nå men.. den biograf vi brugte have for det første utrolig god benplads. Der var omkring 1 1/2 meter til den næste række. For det andet var der et langt bord, der fulgte sæderne på hver række. Da Barb stak et menukort i hånden på mig blev jeg noget forvirret, men vi bestilte aftensmad, og spiste i biografen mens vi så film 👍👍
I løbet af filmen kom tjeneren hen til os og spurgte om vi manglede noget.

Maden herovre er meget anderledes. Man kan købe næsten alle retter på frost, så man bare skal tø dem op i mikroovnen..
Marghrita kom d. 18 om aftenen, så om morgenen fik vi morgenmad fra et sted der hedder Taco Cabana. Det er et mexicansk sted, og morgenmaden var en madpandekage med enten bacon og ost, baked beans og ost, kartofler og ost eller chorizo og ost..
En dag da jeg bad Barb om at købe rosiner hjem, købte hun rosiner pakket ind i en slags yoghurt.. Hun troede ikke at man kunne spise normale rosiner uden først at putte dem i brød eller kage el.lign.


De smager af H til... fy for pokker :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar