Powered By Blogger

fredag den 8. august 2014

Fredag D. 8 august

Jeg er kommet godt til Texas, og kommer rigtig godt ud af det med Barb. Jeg ankom d. 6 kl lidt over 10 om aftenen, hvilket betyder at jeg har haft ca 26 timer uden søvn. Det er jo umuligt at sove i en flyver..
Barb og hendes 22-årige tidligere danske udvekslingsstudent Lotte tog imod mig i lufthavnen. Da vi kom hjem viste hun mig hurtigt rundt i hendes hus, og derefter gik jeg direkte i seng.
San Antonio er 7 timer bagud.

Før jeg rejste skulle jeg en tur på den amerikanske ambassade for at få mit visum. Rigtig mange udvekslingsstudenter fik deres pas og visum efter et par dage, men pg.a. en fejl ved ambassaden der betød, at de ikke kunne udskrive visum, fik jeg først mit 3 dage før jeg skulle rejse. Flyveturene gik godt, selvom maden var så rædsom at jeg gav det til nogle der gad at spise det.

Margherita kommer først d. 19, så indtil da er det bare mig, Barb og hendes katte, der ikke værdiger mig et blik.

I går morges fik vi små madpandekager. Den ene var med baked beans og bacon, og den anden var med æg og bacon..
Hvis jeg kan undgå det, vil jeg ikke have det igen i nærmeste fremtid..



Da jeg var den første udvekslingsstudent der kom af mig og Margherita, måtte jeg vælge værelse først, så jeg valgte det grønne, da det var det pæneste..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar