Powered By Blogger

onsdag den 13. august 2014

Onsdag D. 13 august

Clark High School, hvilket er den skole jeg skal gå på, kræver, at jeg tager en engelsk test. Testen er delt op i tre dele, en tale del, en læse del og en lytte del.
Jeg tog testen i går, og det foregik på et service kontor i den anden ende af byen. Testen startede 8.15, så pg.a. trafik og vejarbejde, kørte vi allerede 7.15.

Jeg blev kaldt ind i et rum sammen med en dame, og så gik tale delen i gang. Hun pegede på nogle billeder, bl.a. en stol, værktøj, et teleskop og et tastatur, og spurgte hvad det var, og hvad man brugte dem til. Derefter fik jeg af vide, at jeg skulle spørge om hjælp til forskellige ting, bl.a. at finde et klasselokale og finde en bestemt person.
Til lytte delen skulle jeg høre en historie, og derefter svare på 4 spørgsmål. Jeg fik i alt 4 historier.
Til læse delen skulle jeg læse en tekst og svare på spørgsmål. Til den del fik jeg 40 min. til at løse opgaverne, og der var 40 spørgsmål delt ud på 7 tekster.
Barb sad og ventede i venteværelset lige fra da jeg gik ind, til jeg var helt færdig.

Jeg var alene gennem alle delene, bortset fra en dame der bl.a. holdte øje med tiden.

Da jeg var færdig, ventede jeg en halv time, og så kaldte damen mig ind i rummet igen. De havde regnet ud hvor mange procent jeg havde svaret rigtigt i alle delene, og de puttede mig i gruppe 4 ud af 5, hvor 5. gruppe er den aller bedste. Tilsidst konkluderede hun bare, at jeg ikke havde brug for nogen form for støttepædagog.

Jeg fik nogle papirer hvor der stod, hvordan jeg havde klaret de forskellige tests, som jeg skal aflevere når jeg skal indskrives på skolen d. 19.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar